توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم در شب های قدر 

توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم در شب های قدر 

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
رقیه ملایی گفت: در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه، در شب های قدر ۲ هزار پرس غذای گرم توزیع کردیم.

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه، در شب های قدر ۲ هزار پرس غذای گرم توزیع کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س) هوکرد بیان کرد: در هر یک از شب های بیست و یکم و بیست و دوم ۶۰۰ پرس غذای گرم و در شب بیست و سوم نیز با مشارکت فردی خَیر، ۸۰۰ پرس غذای گرم توزیع شد.

وی اظهار کرد: قریب ۳ سال است به منظور اطعام نیازمندان محله، با مشارکت اعضای کانون، هر شب جمعه ۵۰ پرس غذای گرم پخت شده و در بین خانوارهای نیازمند روستا توزیع می شود.

ملایی ابراز کرد: با شیوع کرونا و در راستای اجرای طرح ملی راهکار برنامه های کانون را از طریق فضای مجازی ادامه دادیم و در همین راستا در ایام ماه مبارک رمضان، به نیت سلامتی امام زمان (عج) یک ختم قرآن کریم را انجام شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س) اضافه کرد: به همین منظور از طریق گروه مجازی، از بچه های مسجدی کانون برای مشارکت در این ختم قرآن کریم دعوت کردیم و قرار شد هر یک از اعضای گروه تا پایان ماه مبارک یک حزب از قرآن کریم را تلاوت کرده و در گروه اعلام کنند.

 وی عنوان کرد: یکی از فعالیت های کانون در ایام کرونایی، ضدعفونی فضای فیزیکی مسجد به ویژه در ماه رمضان بود و با مشارکت اعضا طی چند مرحله این کار انجام شد.

ملایی در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که امسال با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) نبود بنابراین سعی کردیم با تولید محتوا در فضای مجازی، در راستای بزرگداشت این مناسبت های مهم گام برداریم.

 

شایان ذکر است؛ کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س) از کانون های فرهنگی هنری روستایی است که در روستای هوکرد از توابع شهرستان جیرفت قرار دارد.

پایان پیام/ 586